22/01 Dance your ass off

2010-01-22 - 09:35:56
God morgon gott folk! Idag har jag en härlig sovmorgon och sedan har jag biologi följt utav Sång. Funderar på att orka gymma idag också, behöver ju faktiskt det. Jag får väll helt enkelt kila förbi där och se om det är mycket folk. Annars blir det att åka hem och bara ha det som en mysig fredag vilket jag behöver. Blir inte så mycket som händer just nu med tanke på mitt huvud och sömnbrist. Är dock värt att nämna att jag börjar bli riktigt sugen på att gå ut och dansa! Var hur länge sedan som helst och saknar både dansen och sällskapet. Får se om det kanske kan stå på schemat nästa vecka.

Igår var en ganska lärorik dag. Lärde mig bland annat att Mickis aldrig ska få stryka mina kläder då kommer det börja brinna. Lärde  mig också att Nanna gillar bruna bananer vilket bara är lagom äckligt och sjukt enligt mig.
Nej nu är det läga att göra sig klar och ta sig iväg till bussen för att käka lite lunch i skolan. Hade gött!



Denice vill dansa


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0