21/01 god natt

2010-01-22 - 00:28:35

Nu är det läggdags för min del är verkligen jättetrött och har haft huvudvärk hela dagen. Ska bli skönt att bädda ner sig under duntäckena och försöka somna tidigt idag. Har visserligen grymt lång sovmorgon imorgon men är ändå skönt om jag lyckas sova lite. Med tanke på huvudet så tycks det behövas. Har ju fått vara utan värken ett tag nu så det känns lite typiskt om den är tillbaka. Men nu ska jag ge sömnen ett försök att lösa detta lilla problem. Sov gott, hade gött!






Denice trött med värk



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0