21/01 Finns så mycket måsten

2010-01-21 - 10:30:33

Finns nog ingen större tönt än mig i vissa lägen. Jag blir seriöst deprimerad när det går dåligt för mig. Ändå gör jag inget åt det. Hur svårt kan det vara att skriva en bit utav ett manus, eller skriva psykologi eller kanske nörda lite extra mycket farmville. Folk säger att jag är nörd medans det sitter människor och inte gör något annat än spelar. Nej nu blev jag lite ledsen kände jag. Hur som helst så har jag slutat för dagen och tänkte snart röra mig hemmåt.

Har ju helt glömt bort att berätta att min Diet är över. Gick ner 7 kg på två veckor och är helt otroligt nöjd över resultatet. Har faktiskt klarat mig riktigt bra efter att den slutat också och får nog klappa mig själv på ryggen lite glatt. Har ni några funderingar över dieten är det bara att fråga på.

Nu ska jag sätta upp lappen om Bobbynight och sen tror jag att jag åker hem. Hörs sen, hade gött!

 

Denice utan någon form utav disciplin


Postat av: S & J

Hej Denice!



Vi går tredje året på August kobbs gymnasium i Göteborg. Vi trivs jättebra, både med skolmiljön och med lärarna. Det är fantastiskt att kunna läsa djurvårdsprogram i stan, och skolan har ett eget djurhus med bland annat kaniner, marsvin, råttor, möss, reptiler, fiskar och höns.



Nu vet vi inte riktigt vart du bor, men vi har iaf öppet hus på Lördag den 23 januari kl 11-14. Du är välkommen att besöka oss då, kika lite på skolan och ställa massor av frågor till oss elever och lärarna. Hör av dig till vår mail om du vill ha vägbeskrivning!



Vi kan bara tala för vår egen del, men vi ångrar inte att vi valde det här programmet. Vi trivs superbra.



Hoppas du fick lite svar på dina frågor iaf. Följ gärna vår blogg i fortsättningen.



Kram S & J

2010-01-21 @ 15:59:27
URL: http://[email protected]

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0