20/01 Skärpning

2010-01-20 - 16:35:09

Blir lite smått trött på mig själv och att inte kunna göra saker. Hur svårt kan det egentligen vara att lyfta psykologi boken eller skriva ner några rader i ett manus? För mig är det på tok för svårt för att jag ska orka göra det uppenbarligen. Tänker hela dagen att ikväll ska jag göra det, jag måste plugga det ikväll eller nu är det dags att skärpa sig. Men det går som sagt var inte alls för mig. Ikväll måste jag verkligen göra projektarbete som ligger typ ett halvår efter, men som jag precis nämn så lär detta bara vara tomma ord. Mycket snack och lite verkstad är ett begrepp som passar bra in på Denice.

Har i alla fall hunnit med att ha lektioner och förläsning om isar. Sen har jag dessutom träffat Stoffe som har valt att låta mig sjunga sina två låtar han skrivit. Kändes riktigt bra och jag hoppas att folk som hörde också tyckte det lät bra. Eventuellt så spelar och sjunger vi dem på Bobbynight den 11/02 men vi får se hur det blir med det. Han är så otroligt duktig på gitarr och jag vill verkligen inte förstöra dessa fina låtar! Blir att träna på dem en del och se till att dom lite för höga tonerna inte blir sura eller tagna underifrån.

Nu måste jag verkligen ta tag i skolan. Morr Denice gör det du ska! Hörs senare, hade gött!



Denice har också hon för höga toner



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0