19/01

2010-01-20 - 01:10:30
Nu är det dags för mig att inta sängen. Känner mig dock tvungen att meddela dagens goda nyhet. Det var nämligen så att vi satt i fiket efter jag slutat och snackade lite skit som vanligt. Då fick jag den briljanta idén att fråga andrea om låten. Jag vet nämligen att hon precis som jag är galen i låtar ifrån barnfilmer. Efter att jag sjungit två rader utav denna fina låt utbrast hon Tom o Jerry. Då slog det mig att det stämmer utan tvekan. Nu när jag suttit hemma och letat på youtube så hittar jag den och är lycklig över att inte anses galen! Ska lägga ut klippet imorgon för nu kanske jag för första natten på en vecka kan sova bra. Är helt enkelt överlycklig och hade det inte varit så mycket folk nära hade jag utan tvekan både dansat på bordet och pussat sönder andrea. Nu måste jag sova, hade gott! Denice lycklig som få och inte det minsta galen


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0