18/01

2010-01-18 - 23:30:26
Nu ska jag försöka ge det ett försök med den här texten som jag har i huvudet och haft i en vecka nu. Jag tror texten lyder som följande:

Vad jag längtar efter dig, räknar varje dag. Och jag tror att du kommer snart.
Jag kan måla världen gul och röd, namn ger stjärnorna, men jag klarar inte av att vänta mer.
Vaktar månen natten lång, viskar ömt ditt namn. Åh min dröm blir sann en kort sekund.
Åh jag längtar efter dig, trots att ingen hör min allra högsta dröm. Åh jag önskar att, vi ses du och jag min vän jag saknar dig så..


Något i den stilen är det som texten lyder. Så snälla ni hjälp mig nu att komma på vilken film detta är ifrån!!



Denice börjar bli smått galen

Postat av: Sandra

Hej Denice
tänkte höra om du har du vet vilken film det är än. Min hjärna har också fastnat på först Bernad och Bianca, och nu om det kan vara någon Tom & Jerry film..
Den låten berörde mig starkt som barn och har nynnat den låten i 20 år nu, vill också hitta den.
Jag minns villan som hon var i och att hon skulle bli räddad av sin pappa som kom sen i slutet men allt annat minns jag inte, kanske en disneyfilm...

Svar: Tänk att man så sent kan svara på en kommentar men äntligen vet jag namn och film!Tom och jerry gör stan osäker. Så heter filmen! Och jag tror låten heter i miss you (jag saknar dig) robyns sång.

Som sagt två år senare och kanske har du redan hittat låten kanske inte :)
Denice

2015-06-11 @ 03:05:01

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0