15/01

2010-01-15 - 14:41:37
Vissa stunder i livet önskar jag att skalet som jag under alla dessa år byggt upp, bara kunde vara lite hårdare. Men självklart finns det stunder som jag också önskar att det aldrig funnits där. Att jag direkt ifrån början kunde visa mina känslor så folk slipper tro att jag klarar allt. Jag vill som många andra kunna visa precis vad jag känner och när jag känner det. Slippa hålla inne på allt och bara få säga, visa och tänka högt. Skalet, muren, skyddet som jag så gärna just idag hade velat slippa, det bryter ner mig och lämnar något tomt kvar.
Känslan av ork, lust, vilja och hopp har nog helt runnit ur mig.
Kan någon ge tillbaka allt det jag var och hade förut. Det som fanns när man var liten och problemen kretsade runt dockor, gångertabellen och vem som faktiskt blev kullad. Alla de problem som en gång var så stora men som idag inte skulle spela någon roll. Det som kunde gett mig lite glädje idag!

Vill bara att allt ska bli bra och att saker ska lösa sig. Att jag ska kunna ha de vänner jag vill ha, göra det jag vill och leva som förr.



Denice drömmer om något lättare 


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0