11/01

2010-01-11 - 17:45:30
Har precis satt mig och insett att jag haft samma tråkiga utseende på min blogg i över 1 år nu. Måste verkligen göra något med den och få i ordning allt. Har någon något förslag på någon fin bild jag tagit som jag kan använda mig utav. Vet att det är dumt att fråga när inte speciellt många kommenterar men vore tacksam för era åsikter. Det är ju trots allt ni som måste sitta och se samma tråkiga sida varje dag. Så har ni något förslag på bild så skriv det snälla!

Nu ska jag sätta mig och kolla igenom lite bilder ifrån i helgen som kommer upp ikväll. Hade gött!




Denice saknar kommentarer

Postat av: Coffsi

Bilden där du håller kameran kan va kvar. Där ditt öga är tar du en bild på dig, någon från i sommar. (Kommer inte ihåg alla) Sen vid snän kan du ta något du tycker om, typ Gnistra,Pax o Fia eller nån mick lr något inom sången tex..

Sen kanske ha en färggladare backgrund som livar upp lite :)Eller bara typ beige lr något, den du har nu är lite dysert.

Men du har en jättebra blogg!!! ;D

2010-01-11 @ 19:09:47
Postat av: Nattan

Hehe, jag har inte riktigt läst din blogg så mke ! Jag tycker att det är en toppen bra blogg ! Ska vi följa varandras bloggar ? Förresten, hur hittade du adressen till min blogg ? vad sökte du på ? om du sökte ;p.. Hihi, ha en bra dag ! Puss <33

2010-01-11 @ 19:26:44
URL: http://nattanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

och vart är inlägget om bananen eller något annat snällt?!

2010-01-11 @ 21:15:55
URL: http://fetare.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0