15/09

2009-09-15 - 18:46:40
En trött Denice sitter nu hemma hos sin älskling och slappar i sängen framför ett avsnitt vänner. Skolan idag var faktiskt helt okej. På svenskan kollade vi film och på musiken repade vi igenom gamla låtar.
Måste erkänna att jag fått upp ögonen för de nya ettorna, dom är verkligen jättetrevliga och jag tror att dom är riktigt duktiga också. Ska bli kul att se dem på deras första konsert!

Ikväll ska jag försöka träna undertiden Coffe har bandyträning. Får se hur mycket kroppen orkar med tanke på förkylningen som varit.

Nej nu ska jag krama på min pojke sedan äta. Hade gött


Denice laddar inför träning

Postat av: magister A

HEj där. Hoppas att allt e bra med dig. Tänkte bara kolla när ni har tänkt att ha BOBBYkväll och hur det går med föreningen och skolan i allmänhet. Skicka ett mail vetja.

2009-09-15 @ 22:25:24
URL: http://pappaabeata.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0