18/09 (17/09)

2009-09-18 - 15:06:18
Skrev inget igår då det var programdag och vi var och tältade. Sov dock inte kvar med tanke på att jag varit sjuk men när jag väl var där var det jättetrevligt! Vi hade olika aktiviteter och var glada! Till och med på vägen hem fick jag chans att lära känna flera ettor, 2 stycken ifrån NvNv. Hoppas att alla är lika glada och trevliga på måndag när man är tillbaka i skolan igen.
Lyckades tyvärr dra på mig någon förkylning igen så kom hem med feber och kände mig allmänt slut.

Nej nu ska jag se lite vänner. Hade bra!


Denice nöjd med programdagen för första gången


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0