24/09

2009-09-24 - 10:20:46
Idag är det torsdag och snart helg! Känns som att den här veckan bara rusat förbi mig. Tror det kan bero på lyckan ifrån i måndags och att jag också tyckt att det varit helt okej att vara i skolan även om "längre" dagarna. På tal om längre dagar så har jag idag bara en matte lektion som känns lite segt. Börjar 12.20 och slutar 13.40 så sedan blir det att skriva projektarbetsplanen. Kanske till och med börja spåna lite på vilka olika karaktärer och roller som ska vara med.

Imorgon ska jag köra igen ochn förhoppningsvis även prata med Gary om ett datum för uppkörning. Vill verkligen ha det där körkortet i december. Skulle underlätta och vara jätteskönt!

Nej nu ska jag byta om och åka till skolan. Hade gött


Denice hoppas och vill


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0