26/10

2009-10-26 - 10:09:14

Sitter och lyssnar på låtar som jag helt glömt fanns. Texterna är söta och musiken värmer, sånt som jag själv önskar jag kunde skriva.
Har verkligen inga planer för dagen vilket känns lite små segt när jag ändå är uppe så tidigt på första dagen på lovet. Funderar dock på att ta en sväng förbi Skärholmen och köpa en halsduk. Då finns tyvärr risken att jag hittar fler saker som vore trevligt att införskaffa och sen blir jag jättefattig. Men ibland ska man kanske få chansen att unna sig själv något mysigt, fint och kul. Får helt enkelt se hur det blir på den fronten.

På tal om absolut ingenting så blev jag jätteglad när jag såg på nyhetsmorgon igår och Nejra var med. Hon sjöng words of gold vilket var en utav de låtar som jag, Nanna och Mickis spelade på Bobby. Men orsaken till att jag blev så glad var att när jag sjöng den hade jag jättestora problem med falsetten i låten, men sen sitter jag och kollar på henne live och hon klarade den inte alls. Hon sjöng så falskt på de höga delarna att jag blev chockad. En grymt lättande känsla för mig som har sånt jäkla dåligt självförtroende vissa stunder. Men nu är jag glad för jag gjorde det bättre än henne live.

Vet inte riktigt om jag har så mycket mer roligt att skriva för stunden. Mitt huvud är typ väldigt rörigt hela tiden just nu. Vet verken ut eller in, men det är bara att försöka hålla en god min. Nej det får räcka så för stunden. Nu ska jag njuta lite mer utav musiken, Hade gött!


Denice nöjd med sången slarvig med bloggandet



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0