01/10

2009-10-01 - 08:43:38

Är trött på att folk bara kan komma in i mitt liv och vänta totalt upp och ned på min vardag och mitt huvud. Skulle vara så mycket lättare om allt bara kunde hålla sig till det normala! Jag vet att normalt inte är något bra uttryck för vad är egentligen normalt? Men jag vill ha det som vanligt, så som det brukar vara innan dessa människor vänder just upp och ned på min vardag. Känns som att det ända jag gör är att tänka på vad som är bra eller dåligt med det jag själv gör, därför känns det så oförståeligt att inte andra gör detsamma. Vissa kan bara slänga ur sig saker och lämna mig helt ställd. Men vem har sagt att alla dagar ska vara enkla och att livet bara ska gå på precis som man vill. På nått sätt tror jag ändå att allt detta är för något bra, för att få mig starkare eller bättre på något vis. Som man brukar säga: Det som inte dödar härdar. Låt oss hoppas att det faktiskt är så och att jag på så sätt snart är tillbaka i min vardag..


Ad interim

Denice upp och ned


Postat av: Erlando

Ledsen för det, ska göra mitt bästa för att skärpa mig.

2009-10-01 @ 22:46:13

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0