8/11

2009-11-08 - 22:58:10
Helgen är över och nu kommer en lite halvtuff vecka som följd. Svenska nationella och plugga matte, blir också en del repande, musik och vila. Ska försöka hinna till läkaren med huvudet också, ikväll har det gjort ondare än vanligt! Kan knappt ha ögonen öppna och det bara värker något extremt hela tiden. Får väll ge med mig helt enkelt, är det något farligt så får jag ta det då. Nu måste jag få reda på vad som är fel! Hoppas på att det beror på dåliga matvanor eller järnbrist. Vad som helst bara det inte är något farligt! Har inte ork eller tid för att det ska vara något allvarligt! Så nu vill jag att alla håller tummarna den här veckan så jag slipper.

Nej sängen kallar och huvudet tar död på mig, så sov gott och hade gött!


Denice med förhoppningar om järnbrist


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0