6/11

2009-11-06 - 22:54:31

Kul för Nanna och Mickis att få vara på konsert medans jag sitter och skriver Svenska B tal. Dock är jag inte avundsjuk med tanke på att det är Lars Winnerbäck dom ser!
Gillar inte det här med svenska och tal det är så tråkigt att sitta och skriva dem. Men men det måste väll göras tyvärr!

Sen är jag i chock över att Mariette höll på att åka ur idol. Dock tycker jag faktiskt att det är tråkigt att Rabih åker ut för om man skulle skola honom vore han grym! Det är jag faktiskt säker på!

Nej tillbaka till svenskan nu då. Hade gött!


Denice vill inte tala


Postat av: evelina

WINNERBÄCK ÄGER!:D:D

2009-11-07 @ 15:43:10
URL: http://fetare.blogg.se/
Postat av: mickis

det var faktiskt grymt!

2009-11-07 @ 20:31:06
URL: http://fetare.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0