30/11

2009-11-30 - 10:26:24
Egentligen skulle jag kunna be om ursäkt för min dåliga uppdatering men det börjar kännas en smula onödigt. Jag skriver helt enkelt när jag har tid vilket tyvärr inte är sådär ofta som jag vill.
Helgen har i alla fall varit hel mysig och jag är verkligen kanon nöjd!
Idag ska jag ner till bilskolan och övningsköra lite storlandsväg. Känner mig som vanligt grymt otaggad men det brukar bli bättre när jag börjat köra. Känns som att jag kommit en bra bit och förhoppningsvis har jag mitt körkort snart. Man kan ju i alla fall hoppas!

Har helt otroligt mycket att göra just nu. Vill verkligen klara matte D men det går helt enkelt inte! Jag förstår verkligen ingenting utav det och även fast jag klarar talen i boken funkar det inte på proven. Har nationella den 8/12 som helt enkelt får bli ett sista försök på att lyckas!
Svenska nationella är klara och det är extremt skönt och talet gick hur bra som helst. Tror att skrivningen också ska ge ett helt okej betyg. Dock har jag 2 uppgifter som jag måste sätta mig och skriva någon dag snart. Men då kommer ju den där teorin till körningen in som jag också vill klara. Så just nu är det panik i mitt huvud som förhoppnningsvis snart är över.
Nej nu ska jag försöka hitta något att äta så jag orkar 2 timmars bilkörande och är glad när jag ska sjunga sen.
Hade gött


Denice det var länge sedan


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0