12/11

2009-11-12 - 14:32:16
Skolan känns totalt onödig just nu och orkar inte ens göra det ända som faktiskt ska göras, vilket är matte. Istället fastnade jag framför facebook och bloggen. Funderar faktiskt på att sätta mig och fixa lappen som ska upp angående anmälning till bobbynight. Inte så jättelång tid kvar tills den 9/12 så lappen måste upp och folk måste anmäla sig!
Har faktiskt haft utvecklingssamtal idag också. Vilket gick kanon bra och jag kommer ju i alla fall få ta studenten. Sen med vilka poäng det blir är en annan sak!

Nej nu ska jag sätta mig och skriva lappen sen blir det att hjälpa till på ljudtekniken och musikproden. Hade gött


Denice med längtan till 9/12 och 4/6

Postat av: Niklas

Hej! Hoppas det är bra. Ser fram emot 9:e, tyckte ni var väldigt bra sist, trist att det inte kom fler. Deras förlust:) Ska försöka få med många till nionde. Eller i alla fall vi vanliga kommer. Keep it up!



2009-11-15 @ 16:26:24
Postat av: Anders A

Jag undrar hur ni tänkt kring band utifrån till den 9:e? Jag har ju en lista på band som kan tänka sig spela. Hör av dig!

2009-11-16 @ 22:45:22
URL: http://www.myspace.com/hockeytuta

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0