23/05

2009-05-23 - 13:24:41

Skönt med lång helg måste jag säga. Hunnit med lite olika grejer, slappat hos Coffe, Jobbat, övningskört, kollat på Knappes nya lägenhet, kollat på film så lite har det blivit i alla fall. Nu ska jag göra mig iordning för att åka till Skärholmen för att kolla på linne och kjol, sedan blir det Väsby och förhoppningsvis kolla på när Knappe lirar fotbollsmatch. Ska eventuellt ut ikväll men får se hur det blir på den fronten.

Nej nu ska jag föna håret, hade gött!


Denice njuter av långhelg



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0