19/05

2009-05-19 - 12:12:16

Att förlora vänner, när och kära är någonting jag vant mig vid i detta liv. Någonting som alltid har hänt runt om kring mig och alltid när livet känns bättre börjar det igen. Jag har hela tiden sagt att jag ska förlora någon som betyder mycket för mig en gång i halvåret och uppenbarligen tycks det stämma extremt bra. Idag var dock sista gången på länge, jag orkar bara inte mer så därför vill jag inte längre lägga ner den energi på människor längre. Jag ger upp


Denice utan kraft för något


Postat av: Sara

Hallå, skärpning.. Så jobbar vi inte, man ska aldrig ge upp :) Saker o ting löser sig ju faktis, livet har sina upps and downs :)

2009-05-19 @ 20:59:26
URL: http://broccolli.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0