29/03

2009-03-29 - 23:15:29

Ibland måste man prioritera och det har jag hop. Verkligen fått göra den här veckan!
Det har varit en del i skolan som skulle fixas men också ett förhållande som jag lever för att hålla ihop. Skolan har faktiskt funkat riktigt bra hela veckan. Varit en del lektioner som inte blivit av men jag har gjort det jag skulle ordentligt för en gångs skull. Höll mitt svenska tal i torsdags och var nervös som ett as. Hade jättesvårt att tro att talet skulle komma upp i sina 5 minuter och vara tillräckligt övertygande och roligt. Resultatet blev ett 10 minuters långt tal och folk skrattade som respons. Det var inga klagomål på talet i sig så är super nöjd med min insatts med tanke på all nervositet.
Förhållanden är verkligen en sak man måste jobba på hela tiden. Har man det för lätt är det fel och har man det för svårt är det ännu mer fel. Balansen kan vara svår att hitta men den finns där någonstans om man har rätt partner.
Med tanke på alla mina sjuka drömmar på sista tiden så har väll mitt och Coffes förhållande satts lite på spel. Jag får helt enkelt ta på mig den skulden och göra allt jag kan för att gottgöra mitt mindre bra beteende. Hur som helst har min närvaro inte varit på topp här på bloggen den här veckan på grund av skolan, men framförallt för att ex är bland det jobbigaste som finns. Men en sak är säker och det är att allt är värt det. Tiden jag får spendera med min pojkvän är underbar och får mig att orka alla de jobbiga dagarna, men också alla mindre roliga nätter. Har sovit med honom sedan i onsdags och vill helt enkelt inte tänka på en natt utan honom. Just nu är han och fixar med min Ipod och sen ska vi gå och lägga oss, kolla lite tv och somna när vi somnar.
Jag får be om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande (som att ni inte hört den förut) och försöka komma igång igen. Men som jag sa så måste man ibland prioritera.

Nu är det prio sängen så skriver jag imorgon igen. Hade gött


Denice med kärlek till pojken



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0