24/03

2009-03-24 - 08:31:54

Nu har jag varit ute och gått med hundarna, 50 min blev det i alla fall. Jättefint väder med sol och härligheter, sen när jag kom ut insåg jag att det blåste kallt! Är ganska stolt över mig själv som faktiskt tar mig upp 1 timme extra tidigt bara för att gå mina rundor. Det kommer att ge resultat om jag bara håller fast vid det, de vet jag!
Är väldigt stolt över att jag igår fixade mig ett jobb också. Kanske inte det roligaste och absolut inte de mest välbetalda, men det är faktiskt ett jobb som jag fixat helt själv. Att jobba hos föräldrar är ju alltid någonting och man tjänar ofta ganska bra, men att faktiskt fixa det helt själv känns mycket bättre! På lördag är det första dagen på jobbet men ska bara vara där i 1 timme och få lite introduktion. Spännande, don't you think?

Idag ska jag egentligen hålla svenska tal men mailade Annie igår och frågade om jag kan få flytta fram det. Vi är 8 st som ska hålla 5 minuters tal och vi har 50 min på oss. Det kommer bara bli stressigt..

Nu måste jag fixa klart mig för skolan och packa grejerna för gymmet. Duktig Denice
Hade bra


Denice stolt



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0