24/03

2009-03-24 - 15:12:25

Vädret verkar ha en aning svårt att bestämma sig, ska det vara vår eller vinter?
Kanske har mitt liv bestämt sig för att vara lite lättare nu. Om man bortser ifrån vädret så klart! Jag orkade ju faktiskt gymma helt själv idag och det käns bra. Benen är helt slut nu och dagens pass kändes väldigt effektivt. Imorgon blir det nog att köra bröst, mage, axlar. Kommer inte orka med en morgonpromenad imorrn så får cykla på kvällen istället.  

Nu tänkte jag väll försöka ta mig ut i det kalla men soliga vädret för att fota lite hundar. Hoppas på att någon orkar göra mig lite sällskap. Hade gött


Denice med turen med sig vädret emot sig 



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0