18/03

2009-03-18 - 20:37:15
Skrev ingenting igår på grund utav att jag sov hemma hos älsklingen. Åkte dit direkt efter skolan och orkade inte sätta mig och skriva då. Vi hade det jättemysigt igår och eftersom vi var lediga idag kunde vi sova ut ordentligt. Vi aggerade kattvakter då hans Mor och sambo var borta till gävle och Danmark. Både igår och idag var vi duktiga och tog en härlig promenad. Vi kan gå och snacka om lite vad som helst så det är jätteskönt at få ur sig vissa saker. Eftersom Coffe är lite utav ett Vänner freak så kollade vi både idag och igår på en del avsnitt. Det har sina ljusa stunder men så skoj är faktiskt inte den serien. På tal om serier så kom det nya One tree hill avsnittet ut i måndags! Överlycklig jag är att det är äntligen har börjat igen.
Nu funderar jag på om jag ska orka lägga ut lite bilder på bdb, göra engelska och sedan slappa lite. Börjar vid 12.25 imorgon så har lite tid på mig att sova då. Ja ni nu blir det bilddagboken en sväng. Hade bra!


Denice letar bilder


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0