16/03

2009-03-16 - 22:19:42

Dagen då..

Vaknade hemma hos Coffe vilket är jätteskönt då man faktiskt kan sova ordentligt. Segade lite sen var det käka och dra till bussen. Lite skönt med den där egentiden man får på pendel/bussen och bara lyssna på musik. Gillar att sitta där och blund för att leva i någon fantasivärld, det passade mig väldigt bra idag. Hur som helst så hade vi matte när jag kom fram. På rasterna idag försökte jag plugga så mycket kemi jag kunde, sedan koncentrera mig i lektionerna. Samhället idag var inte alls kul.. Vi skulle leka reportrar för kvällstidningar och skriva om ett bombhot mot stockholmscentral. Sedan höll han presskonferens 2 ggr med ny info så de var bara att skriva om. Vår grupp klarade sig ganska bra till slut i alla fall.
Kemi provet gick väll som det mesta annat gör just nu, men jag hoppas på det bästa.
Väl hemma så har jag plockat lite och sedan bara tagit de lugnt. Var ute i 1 timme och gick, sen nu blir det sängen och försöka sova. Trött som satan den senaste tiden och kroppen behöver nog verkligen vila. Så sängen för mig

Hade gött


Denice tröttis



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0