12/03

2009-03-12 - 22:53:31

Dagen började bra men vart tyvärr bara sämre... Vaknade glad och positiv. Sen på vägen till frissan missade jag bussen men hann ändå i tid. Väl framme gick allt bra och jag är nöjd med resultatet. Sen på väg till skolan mötte jag på dagen bitch... En gammal vän som jag inte riktigt förstod vad jag såg så bra med. Under dagen fick jag sedan reda på en väldans massa saker. Tydligen söker jag drama och problem i mitt liv, vilket jag inte riktigt kan hålla med om. Mitt liv har sedan länge innehållit för mycket drama och problem så varför skulle jag vilja ha mer? Jag menar vem vill ha mer utav något sådant? Alla som faktiskt känner mig eller vet någonting om min vardag vet att det händer mycket runt om mig. Kanske finns det därför en anledning till att jag inte har ork till allting. En sak som gjorde mig riktigt arg är att jag får skit för att jag tar han om MIN hund. Är det så konstigt att jag måste ta han om henne ibland eller gå med henne? Är det också så konstigt att jag mår dåligt när ena hunden har cancer och en har frambogs fel?
Påstår man något så dumt som att jag är dramatisk eller att jag borde bry mig mer om vännerna och mindre om hundarna borde man söka seriös hjälp. Sådana människor ska inte heller ha rätt till att äga djur. Vissa förstår inte hur mycket tid djur kräver och som man faktiskt måste ge dem. Nej att börja anklaga mig för fel saker är helt enkelt inte rätt! Om nu världen skulle vara en så mycket bättre plats utan mig, varför då involvera mig i den ifrån början? Så mycket irritation i mig just nu och jag behöver sova, det kommer vara omöjligt. Måste ge det ett försök. Hade



Denice irriterad som få


Postat av: Anonym

du ahr inte skrivit på flera dagar, ge mig min belöning

2009-03-14 @ 11:03:40

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0