11/03

2009-03-11 - 20:22:29

Usch vad dålig jag känner mig.. Skulle ju skriva ett inlägg varje dag men igår blev det inget. Sry för det..


Jag gick upp tidigt igår för att ta en promenad och taggad som jag var inser jag sedan att det var snöstorm. Ibland är det tur att jag är så jäkla envis, jag tog mig faktiskt ut i 55 min och gick kl 6 på morgonen. Sedan var det skolan för programdag som sög.. Vi gjorde typ ingenting utan satt och bestämde lite lekar inför nästa år.. Sen åkte jag till Kista för att möta Coffe men han drog över och slutade inte fören kl 4.. Buss hem till honom och sedan kolla lite tv var as skönt. Sedan blev det käk och lite tv igen. Efter att ha smält maten tog vi en promenad till infra och köpte lite godis och frön typ. Hade i alla fall en jättemysig kväll!

Idag har vi också promenerat duktiga som vi var!


Nu ska jag försöka börja med lite kemi plugg efter som det är prov på måndag. Måste verkligen greja det här nu! Hade gött



Denice uppladda



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0