08/03

2009-03-08 - 22:01:03

Det har fortfarande inte kommit några förslag på hur vi ska göra när jag inte skriver någon dag. Så skriv om ni kommer på något smart.

För att faktiskt skriva något idag kan jag ju berätta att jag träffade Coffe och hans lumparpolare Leber igår. Mötte dem inne i stan så var vi där i ett tag, sen drog vi till väsby och kollade på Troya. Hade en mysig och skön slappkväll sedan sov vi. Idag har vi varit inne i stan och kollat lite kläder, när leber skulle tillbaka till linköping så åkte jag och Coffe hem till honom och kollade film och mös. Kom nyss hem nu och sitter och kollar Beck. Något som är lite läskigt är att första offret som blir dödad heter Denice. Nu tror jag att Christopher får följa med mig när jag ska någonstans på kvällarna.

Imorgon blir det lite fotografering efter skolan så kommer upp lite bilder tror jag. Nu ska jag kolla vidare på beck och hoppas på att jag vet vem som är mördaren!
Hade gött

Denice ska inte gå i solna själv



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0