9/06

2009-06-09 - 22:35:06

Ny dag igen och den har varit väldigt fysisk jobbig. Började med att försova mig en timme men lyckades ändå komma i tid till Ågestagård där vi skulle börja dagens löprunda. Med min tur så orkade Marcus (ända estettvåan som orkade sig dit!) komma och hålla mig sällskap. Jätteskönt att prata med honom och vi har trots allt en hel del gemensamt. Sträckan var 9,4 km vilket kändes som 2 mil men runt kom jag och trött blev jag! Efter det bar det av till Skarpnäck där vi hade estetavslutning hemma hos Anders. Jättetrevliga elever och hade väldigt roligt. Vi lirade fotbolls matcher, käkade grillat, snackade, kollade film från East och andra roligheter. Efter att ha kommit hem därifrån så snackade jag lite i tele och hade hand om hundarna, så när mamma kom hem tog vi en långpromenad. Dagen har med andra ord bestått utav gå, springa, gå, springa men var roligt ändå. Tack tack alla som fått den att bli det den blev.

Nu när jag sitter och skriver inser jag precis att jag har avslutning imorgon och sedan är det faktiskt sommarlov! Hur skönt är inte det? Nej nu ska jag sova och vila mina små tassar, hade gött!


Denice med kramp i benen



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0