8/06

2009-06-08 - 23:20:07
Fick nyligen ett sms ifrån Coffe som berättade att han har landat och att dom har 25 grader. Låter verkigen jätteskönt och hoppas han får en kanon resa. Saknaden har redan börjat växa men vi kommer klara de utan problem. Lova mig att ha kul det är du absolut värd! Jag väntar på dig här hemma, njut av solen!

Nu ska jag röra mig mot sängen med tanke på att jag ska springa 8km med skolan imorgon. Tyvärr blir det nog inte speciellt många esteter som springer men med musiken i öronen springer jag bäst själv!
Sov gott, hade gött


Denice tackar för ikväll


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0