8/06

2009-06-08 - 19:36:46
Kan lika gärna skriva det här på en gång lite som svar på frågan. Ang vad Coffe tycker om att jag sover hos en annan kille. Känslorna har varit blandade och vi har ju självklart snackat om det. Han har ju vetat om det och litar på mig, vilket känns bra. Ibland handlar det om att vara rädd om sina vänner som faktiskt också betyder otroligt mycket och det vet Coffe om. Mer än så vet jag inte om jag behöver dela med mig om i den här frågan. Han vet alltså som att jag varit där, han har sagt ok till det och är inte orolig.

Hade gött


Denice som gärna svarar

Postat av: Anonym

mycke intressant, letar efter penna och block

2009-06-08 @ 21:14:11

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0