19/7

2009-07-20 - 00:32:34
Tänk att bloggen fortfarande finns kvar. Då bör jag väll fortsätta skriva i den också!

Nu har jag haft ett långt uppehåll ifrån att skriva mest på grund utav att jag velat njuta av lovet och gärna utan datorn. Det har gått kanon och jag har hunnit med så mycket! Idag kom jag hem ifrån det årliga Riesenlägret som som vanligt varit as roligt. Känner både glädje och sorg över att behöva åka hem, men mamma och gänget sitter redan nu och planerar nästa år.
Imorgon ska jag träffa Coffe som jag varit utan 1 och ½ vecka nu. Tänk så mycket man kan sakna en människa!
Nej nu är de sängen men hoppas ni tittar in imorgon då det seriösare bloggandet är tillbaka igen! Hade gött


Denice tillbaka igen


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0