15/01

2009-01-15 - 18:21:49

Igår var det en ganska skönt dag. Världens bästa estet lektion igår, alla jobbade på och energin i vår grupp var på max. Det var jätteroligt och jag hoppas att publiken kommer känna samma energi och ha lite roligt som vi har när vi väl ska spela. Lite synd att andra gruppen inte riktigt ger samma energi men ni måste nog bara inse att låtarna ni har också går att uttrycka ordentligt, allt kommer bli as bra!
Till imorgon har vi I want it all och Killing in the name of så glöm inte att kolla igenom dem. Äntligen blir de lite sång för min del också, jag fick I want it all så blir spännande.

Idag då, vad har hänt.. Har varit jättetrött hela förmiddagen, men de släppte när jag började hänga med ordentligt på Fysiken. Spelade in lite sång idag också, tack för hjälpen Kätty! Svenska prov på eftermiddagen som gick helt okej och jag bryr mig egentligen inte så mycket om det. Sen var det ljudteknik då vi spelade in när Anders lirade trummor. På nått sätt märks det ändå att jag har spelat in lite förut, men det var roligt.

Imorgon ska jag försöka få klart alla sång inspelning på Martins jävla låt så är jag klar med det. Så när jag spelat in det ska jag väll fortsätta med min egen låt. Då blir de inspelning av gitarr på vers 2 och sedan ska jag försöka mixa lite, kanske lägga dit lite sång. Utav någon konstig anledning tror jag faktiskt på den här låten, den är fin och texten betyder, jag vill bara att de ska höras att de finns så mycket bakom spelet och sången. Det blir mycket jobb men resultatet ska bli värt varenda minut!

Nej nu ska jag plugga engelska.. Hade gött

Denice små förhoppningar


Postat av: Pia

Hej gumman läst lite på din blogg hoppas det inte gjorde något, du är hur duktig som helst på att kriva. En annan sak du har ett stort hjärta där är vi överens men du är inte fet ful du är en pingla som vilken kille som helst borde fatta.Det vet du.. Kram Pia

2009-01-18 @ 12:04:27

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0