15/02

2009-02-16 - 00:07:52
Usch vad dålig jag känner mig! Skriver jättedåligt i bloggen nu, ska försöka ändra på det..

Helgen har varit hur bra som helst!

Fyllde år i fredags så nu är jag stor! Först var det konsert som gällde, "De 7 dödssynderna" och vi ägde! Jag hade jätteskoj på scenen och gillar verkligen att bara få leka lite och inte vara seriös på samma sätt som annars. Vi hade 2 konserter förs en som började 11, den var för kvicken och nån till skola tror jag.. Sen en som började 12 för östragymnasiet. När allt spelande och sjungande var klart så var det bara att plocka ihop allt. Tror aldrig att det dröjt sådan tid men nu gjorde det de i alla fall. Natta kom och hälsade på för hon skulle ändå till Mathias så då passade hon på att lämna av ett fint paket! Tack så jättemycket!
Efter att jag lämnat skolan åkte jag och nanna till stan för att hämta min plattong, sen var det bara skynda hem och käka sedan göra sig iordning. Kvällen gick åt till att föra lite glatt hemma hos Stoffe och sådär med facit i hand kanske man kan säga att det vart lite för mycket för allas del. När vi sagt hejdå till Nanna så bar det in till 90's där planen var mycket dans och det funkade väll för min del i 30 min. Sen skrevs hela planen om och gick ut på att sitta och dricka vatten. Vid 1 tiden drog jag och Coffe till centralen för att köpa donken och sedan åka buss till honom. Efter att gått i kylan i en 20-30 min så kom vi in i värmen och gick och la oss..

Lördagen var bara en riktig slappdag, låg i sängen nästan hela tiden bortsett ifrån en promenad och köpa godis vända. Somnade x-antal gånger men hade ändå hur mysigt som helst. Efter vissa funderingar så bestämde jag mig för att inte orka åka hem utan att de var mycket trevligare att stanna där så det fick bli en natt till.

Idag vaknade vi av alarmet som gick igång vid 9 med tanke på att jag skulle stressa hem och firas av släkten. Fick massa fina paket och när de väl åkt satte jag mig och halv sov ett tag.
Dagen var kanske inte så spännande, träffade Sara på en promenad också de var jättemysigt och tack så jättejättemycket för paketen!!


Nu börjar inlägget bli långt och tråkigt så nu behöver jag sömn. Hade gött

Denice har blivit stor


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0