23/02

2009-02-23 - 13:47:16

Jag har varit väldigt dålig på att blogga nu.. Men så är det när man har vissa andra saker att ta hand om eller ägna tiden till. Här kommer en liten sammanfattning utav Helgen som varit:

Fredag:
Konsertdag vilket innebär tidig morgon och så vart det också. Dagen bestod utav 3 spelningar för olika 8or och 9or. Innan spelning är det ljus och ljudfixning som gäller och de dröjer ganska lång tid tyvärr. Under de andra spelningarna vi haft har ljudet varit bra och de har inte varit så mycket krångel, den här gången var ljudet inte riktigt med på vad vi tyckte. Det jobbade emot oss en hel del men duktiga som vi är så tog vi oss igenom alla 3 spelningarna ändå. Med endast 30 min vila mellan de olika konserterna gjorde vi ett extremt bra jobb. Sista spelningen slutade vid 3 och sen var det att plocka ner allt och åka tillbaka till skolan som stod på programmet. Jättetack till alla som var så duktiga och ni är en kanon klass!!
När allt var klart och jag skulle hem mötte Coffe mig vid älvsjö sen åkte vi hem till mig. Planen var slappa, käka, hämta mina grejer och sen åka till Väsby. Vi fastnade dock vid tv:n och kollade på lets dance men den får nog jag ta på mig. Efter middag och let's dance så åkte vi hem till Coffe och kollade film o mös!

Lördag:
Jag sov ganska länge tyvärr gjorde väll inte Christopher det. Vi käkade lite frukos och bara rå slappade tills kl typ 1 då vi åkte till samling inför Coffes match. Det vart väll en hel del väntan för mig så satt och läste igenom alla sms och lyssnade på massa bra musik. Matchen var ganska spännande och slutade med en utslagen tand och 3-3. Med sura miner åkte vi och handlade lite käk och stack till Coffe för att käka middag. Tog bussen hem till mig vid 18.30 och kollade på melodifestivalen. Om jag ska säga mitt så blir programmet bara sämre för varje gång det visas. Visst det är jättekul att man får in nya talanger i programmet så som Amy och Molly men det blir lite larvigt ibland. Molly är 16 år och sjunger om sitt livs kärlek, kom igen hon är ju bara ett barn. Hon låter jättemogen och är hur vacker som helst men kan hon inte få vara barn! Amy får i alla fall lite svängiga låtar som inte känns fullt lika seriösa. Bra Amy du är ett barn visa det!
Nej nu har jag klagat tillräckligt. Vi åkte en sväng till Kvantum för jag var galet sugen på godis sen åkte vi hem kollade Hot Chick och The fog, mös massor och somnade.

Söndagen:
Hatar söndagar! Speciellt när Christopher måste ha skolan när jag har lov. Vi slappade och hade de bara mys hela dagen sen åkte Coffe hem i snöstormen. Kände mig tvungen att kolla lite på Beck och ha hemma kväll med Familjen. Vi drog iväg och käkade på Skutan. När man väl umgås med familjen inser man att det kan vara ganska skoj ibland. Även om de blir väldigt mycket Hockey snack i min familj. Söndagskvällen kanske inte var den bästa, jag kände mig jätteelak och tog väll upp saker som var ganska onödigt via msn.. Det är jobbigt att vara nykär för man vill så himla mycket! Förlåt för igår hjärtat!

Nu ska jag kolla lite film och snart åka och sola lite. Vill ju inte förlora min fina bruna färg! Hade gött

Denice njuter fortfarande av helgen


Postat av: Marcus

DUDE!!

1. tack själv för ett duktigt jobb under fredagen =D

2. Hur fan slår man ut en tand på innebandy?

3. Amy fucking Diamond är 17 bast och agerar som om hon var 10-12, sjunger äckligt nasalt och har skitlåtar. Molly Sandén är 16 bast, sjunger jävligt bra, och försöker vara "vuxen" istället för att hamna i småbarnsträsket som Amy gjort. Amys fans ligger mellan 7-13 och 45-50+, Molly har garanterat skaffat sig en bredare publik. Hur skulle du gjort om du vart med? Sjunga en låt som är fruktansvärt lik de du tidigare alltid gjort fast sämre eller sjunga en låt som uppenbarligen betyder mycket för dig. Ha en publikskara av småbarn och tanter eller alla åldrar?

Puss på dig och Coffe btw ^^

2009-02-25 @ 17:38:32
URL: http://masktillentask.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0