25/02

2009-02-25 - 19:46:04

Först ett inlägg för att svara på frågorna Marcus ställde till förra inlägget.

För det första så måste jag bara säga att det va inte Coffe om fick tanden utslagen, han var bara sur över matchen ändå.
Tanden flög ur då ena spelaren fick en ganska shysst armbåge över käften. Ena framtanden låg då på marken och han gick och svor, sparkade i sargen och sedan åkte han till tandläkaren.

Och nu till Molly och Amy frågan.. Jag håller med dig om att Amy inte är så duktig på att sjunga, även om hon är bättre än både dig och mig. Men jag själv tycker att det känns larvigt att som 16 år stå och sjunga om sitt liv kärlek och hur gudarna bestämt det. Jag tänkte försöka skriva ner texten så kanske ni förstår hur jag tänker.

Se på mig, jag står här framför dig
o det som hände nu känns som magi
Rör vid mig, låt hjärtat stilla sig
i all oändlighet finns bara vi
Jag ser våra spår, tror att jag förstår

Så vill stjärnorna, så vill gudarna
Högt där ovanför blev det bestämt
att jag älskar dig, som du älskar mig
nu vet änglarna att det har hänt

Någonstans visste jag att du fanns mitt i min ensamhet rördes min själv
himlen log styrde vart steg vi tog såg oss i hemlighet ville oss väl

Så vill stjärnorna, så vill gudarna
Högt där ovanför blev det bestämt

Bara du, allt jag behöver nu
Längtan är över nu
Älskar dig så

Så vill stjärnorna, så vill gudarna
Högt där ovanför blev det bestämt
Att du älskar mig som jag älskar dig
Så vill stjärnorna, så vill gudarna
Så har himlarna bestämt

Att 16 årige Molly står och sjunger att du älskar mig som jag älskar dig är inte så bra. En sån sak som att han kanske inte alls älskar henne på samma sätt vore ju lite jobbigt. Jag tycker låten är jättebra och klagar inte alls på hur hon framträder och sjunger den. Molly är grym men jag tycker bara att låten inte visar sig rättvist.


Denice avundsjuk


Postat av: Marcus

Kul att få en armbåge i nyllet XD



PS. Var inte avundsjuk Denice, Vi sparkar deras rumpor anyday in the week! (Speciellt Fröken Diamant ;))

2009-02-25 @ 23:47:21
URL: http://masktillentask.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon skriver väl ändå inte sina egna låtar=) som de flesta andra artisterna?

2009-02-26 @ 18:31:22

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0