1/02

2009-02-01 - 17:48:11
För alla som skrivit en fin kommentar om hur äcklig kakan ser ut att vara kan jag bara meddela att den vart uppsattat i alla fall. Den tog slut fort och jag tycker att den var väldigt god!

I fredags var det först skola som var ganska slapp, Kemi labben var jätteseg men Katti och jag är grymma! Esteten kändes helt okej. Klassen får se till att repa stenhårt nu när jag är borta så vi äger på konserten den 13 feb. Efter skolan åkte jag hem en snabbis för att sedan åka till Coffe. Hade jättetrevligt så tack tack.

I går så var jag superseg hela dagen och ville egentligen bara sova hela dagen men har ju hund att ta hand om. Efter lite tv tittande tog jag mig själv, kameran och fia på en promenad. Hon är helt otrolig den hunden. När vi är ute och går och springer där ser man hur mycket hon uppskattar att bara få vara med en. Helt underbart.

Idag var de bio med Nanna och gänget. Mycket trevligt och filmen var grymt tung. Många tårar som fick rulla nerför kinden. Men bra var den "I taket lyser stjärnorna"

Nej nu sitter jag här och borde verkligen packa men jag orkar inte. Vill inte åka längre men de blir säkert kanon skönt när jag väl är där. Planet går 07.05 i morgon och sen blir jag borta i en vecka. Msn blir det kl 20.00 svensk tid på onsdag. Måste prata av mig med Kätty!

Fan nu vart det sådär långt så ingen orkar läsa, men de som faktiskt gör kaka till er! Hade bra

Denice måste packa

Postat av: Anonym

Vart någonstans ska du åka? :O

2009-02-01 @ 21:32:28
Postat av: Marcus

Bajs som åker! Men du får ha det bra åt oss också! Puss och kram och lycka till på resan! <3

2009-02-01 @ 23:51:57
URL: http://masktillentask.blogg.se/
Postat av: Tobias på msn från andra sidan sverige :D

Haha varför skulle man enns våga få tanken att INTE vilja åka på en sådan härlig resa? :O Sheet, jag hade skakat av glädje ^^ Hoppas verkligen att vi här hemma åker på någon liknande resa till sommare -_-

Kl 20.00 på onsdag vill jag ha en full rapport på hur det är där borta! :D



//Tobias som sitter i kylan =(

2009-02-02 @ 17:59:34

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0