28/02

2009-02-28 - 10:52:35

Gårdagen blev som jag hade tänkt mig och jag lyckades handla det jag skulle också. Nu ska jag strax göra mig iordning inför dagen och packa det som ska packas. Vid halv 1 åker jag till kista för att möta Coffe. Sen åker vi hem till honom och gör oss iordning för att sedan dra till Patrik för lite förkrök.. Vid 6  ska vi på 30års "fest"/"kalas" hos någon gammal jobbarkompis till Coffe. Så dagen är full proppad och morgondagen blir till att bara ligga i sängen och mysa.

Nu ska jag ge håret ett försök att bli lite snyggt. Hade bra


Denice " Jag mår så bra, mmm, jag mår så bra, aha"


Postat av: patrik

ja är KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄND!!!haha

2009-03-06 @ 19:40:21

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0