7/12

2009-12-07 - 07:17:14
Jag lyckades ta  mig upp för en timme sedan. Det är verkligen helt otroligt att jag inte satte klockan på snooze mer än en gång!
Nu har jag fått på mig kläder, fixat håret och kvar är sminka mig och drick upp Oboyen. Sedan bär det av till skolan där jag har konsert idag. Vi ska samlas halv 9 för att börja plocka i ordning och fixa scenen. Första konserten börjar klockan 11 och sedan går nästa igång vid halv 1. Så nu gäller det att tagga till och bli klar för en dag på scenen. Jättejobbigt att jag inte har något som helst sug och har ont i halsen men förhoppningsvis kommer det när konserten närmar sig.

Nu måste jag springa till bussen, hade gött!



Denice dricker oboy för halsen


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0