3/12

2009-12-03 - 09:35:54
Riktig kallt uta och snorhalt, jag som ska övningsköra till södertälje. Är sådär otaggad som vanligt men hoppas verkligen på att det går bra idag! Blir att ta det väldigt försiktigt och vara 100% fokuserad.
Ikväll ska jag på Hockey med Coffe som är överlycklig. Modo-Dif spelar ju och förhoppningsvis står Foppa på planen hel och lite kry i alla fall.

Nu måste jag springa till bussen men kanske kommer ett inlägg när jag kommit hem. Hade gött



Denice vill inte halka!

Postat av: Christopher

Vadå,, är inte du överlycklig!? :O <3

2009-12-03 @ 11:17:36

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0