3/12

2009-12-04 - 00:14:18
Körningen idag gick väldigt bra och det körkortet känns inte jättelångt borta. Körde till södertälje och runt där sen tillbaka ut på motorvägen och hem. Så nu är nästa lektion på måndag och jag hoppas att den känns bra!

När jag kom hem ifrån körningen åkte jag till väsby där vi slappade framför tvn och kollade lite film. Sen kände jag att jag var tvungen att gå ut och fota i det otroligt fina vädret. Känns så otroligt mysigt när vädret är så vitt och kallt, nu kanske vintern äntligen är här!

Får ju inte glömma att berätta att jag var på hockey också. Inte blev jag speciellt förvånad när jag fick reda på att Foppa var skadad. Det är ju så otroligt typiskt när man åket för att se en spelare som är bland världens bästa och så är han skadad.  Men för första gången på en evighet så skyller han inte på foten utan på överkroppsskada. Hur som helst så var matchen i sig inte så jätterolig. Den slutade 2-2 efter ett spel som inte riktigt var bra ifrån något utav lagen. Djurgården ska dock ha en klapp för att dom fick till lite tryck ifrån klacken!

Nu är det avrundning och sova för min del, morgondagen väntar med mässa och programdag. Hade gött



Denice en skolfri dag


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0