22/12

2009-12-22 - 20:30:58
Idag har jag tagit körkortet och klarade uppkörningen utan problem! Är så otroligt glad och tycker verkligen att allt har gått jättefort!

Nu ska jag snart sätta mig i bilen för att åka till Värmland och fira julen. Kommer hem den 27 förhoppningsvis med både bilder och inlägg! Åh shit vad lycklig jag är, har inte gjort annat än kört och velat köra hela dagen!

Nej nu måste jag åka, hade bäst och en riktigt mysig jul till alla!


Denice lycklig bakom ratten!

Postat av: <3<3

Du är så duktig:)

2009-12-22 @ 21:34:05

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0