2/12

2009-12-02 - 23:33:19
Idag har jag skolat mig och hunnit med en liten shopping-runda. Eftersom att jag shoppade massa roliga grejer igår i Kista så blev det bara två armband ifrån Six och en mössa ifrån åhlens idag. Dock var jag glad ändå! Måste ju faktiskt spara lite pengar till julklappar, speciellt nu när jag inte jobbar!
Sen är det visserligen så att jag i flera dagar funderat på hur jag ska göra med klocka. Har ju hur många klockor som helst men är så sugen på att köpa en Jet Set klocka. Tycker ju att deras färgglada kopieklockor är riktigt snygga och en rolig accessoar att ha. Det jobbiga är att jag inte vet om jag vill lägga 600 på en kopiklocka när jag ändå ska få två klockor snart. Hjälp mig, ska jag köpa en och i sånt fall vilken färg?

Slänger in en bild på slutet för det var länge sedan. Hade gött




Denice med jet set tankar


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0