14/12

2009-12-14 - 22:52:06

Har haft en helt sjuk vecka med extremt mycket att göra. Den här veckan kommer tyvärr inte att bli mindre så mina inlägg kommer sakta men säkert jag lovar.
Idag har jag köpt nya jeans som jag längtat efter i lite drygt 6 veckor eller något och nu har jag äntligen köpt dem. Så tänkte att nu kan jag lägga upp en bild på dem för att det ska hända något. Sen kommer dom utlovade bilderna ifrån Bobby, konserter och katter osv. Dom kommer dock inte idag men ska göra mitt bästa den här veckan för att lägga ut dem.








Denice stressar sönder


Postat av: Carro

Usch vad jobbigt att du ska behöva ha så stressig och mkt nu när de snart är jul =( Men jeansen är jätte snygga (Y)<3

2009-12-17 @ 00:04:46

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0