1/12

2009-12-01 - 10:33:32
Känner mig tråkig och trött idag. Lyckades i alla fall ta mig upp ur sängen imorse och ta mig till skolan i tid. Vid bussen insåg jag att jag hade glömt att ta på mig mina ringar vilket betyder otur.. Sist jag glömde dem var gången som mitt finger gick av när vi hade idrott. Hur som helst så är pendeln 30 min sen när jag kommer fram och det är stopp i pendeltrafiken. Så dagen börjar ju verkligen jättebra!
Väl framme i skolan får vi lite information sen så har jag håltimme till typ halv 12, vilket betyder att jag måste plugga svenska. Så nu har jag satt mig och skrivit ut dom grejer jag behöver och ska sätte mig och vara seriös och duktig. Eller jag ska väll åtminstone försöka!

Nej men jag skriver ikväll. Hade gött


Denice gör ett försök till seriöst plugg


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0