14/08

2009-08-14 - 11:51:41
Hoppas på en kanon dag idag! Bra väder och en del att fira. Coffe och jag har idag varit tillsammans i 6 månader, ett helt halvår känns inte riktigt så länge. Knappe fyller 22 vilket också måste firas så ikväll blir det middag och trevligheter. Hoppas på att jag hinner ta mig förbi honom innan dess och gratta och lämna presenter!

Igår var jag och shoppade med Coffe och lillebror. Hampus hittade ett par jeans äntligen och så ska jag se om jag hittar någon snygg t-shit idag till honom.

Nej nu väntar frukosten, hade gött!


Denice med en bra dag


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0