12/08

2009-08-12 - 13:46:52
Nu är man tillbaka till verkligeheten igen efter 5 dagar i norrlandsskogarna. Haft det underbart skönt och hunnit med en helt del. Vi besökte djurparken, solade och badade, åkte runt, slappade och såg massor utav filmer. Jätteskönt med lite vanlig semester.
Kom hem igår kväll och bestämde oss för att sova hemma hos Coffe. Dock vaknade jag imorse så pappa ringde och bad mig komma och jobba då det var många sjuka. Så nu sitter jag på kontoret och har 1 timme kvar att jobba innan vi sedan ska hämta Coffes mamma och Thomas på flygplatsen. Väldigt avundsjuk på dem som fått vara utomlands 2 ggr i sommar. Nu har de varit i Turikiet i en vecka så dom lär vara jättebruna medans jag är blek och tråkig.
Nej nu blir det fokus  på jobbet igen. Hade gött


Denice back in the game

Postat av: Mr Muscle

Du är aldrig blek och tråkig

2009-08-12 @ 20:08:20

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0