15/04

2009-04-15 - 10:58:18

Håller på att somna  och känner mig helt galet slut i huvudet.. Satt nästan hela kvällen framför datorn och Tvn. Ugly Betty igår var ganska skoj så orkade verkligen inte resa mig ifrån soffa. Detta följdes sedan av Desperate Housewives i två avsnitt. Två helt okej serier helt enkelt, inte bättre än One tree hill dock!
Smsade lite med Knappe igår också, väldigt trevligt, tack tack.

Var tvungen att gå upp jättetidigt idag vilket just nu inte är min starka sida. Började dagen med musik som gick helt okej. Thriller sitter just nu fast på min hjärna och kommer troligen inte att lämna den. Hur som helst så har jag håltimme nu och sedan blir det engelska. Orkar verkligen inte skolan idag men det är bara att tvinga sig igenom den.
Ikväll ska jag kolla på Grey's anatomy och plugga inför matteprovet imorgon. Jag vill inte ha matteprov, kommer gå åt skogen! Jag får vara glad över att biologiprovet igår kändes riktigt bra!

Nej nu måste jag röra mig till engelskan och sedan ska jag tvinga i mig lite lunch. Hade gött hörs ikväll


Denice trött på skolan och mardrömmar



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0