22/04

2009-04-22 - 20:39:08
Dagen har faktiskt gått ganska fort och jag har hunnit med massor. Sprungit på idrotten, haft vanliga lektioner, plugga, spela, jobba och precis ätit middag med Coffe. Jätteskönt att ha en effektiv dag som nu ska följas av mys i soffan, fotboll för Coffes del och teckenspråk för min.

Coffes mamma är verkligen kanon på så många sätt. Jättetrevlig och rolig så jag trivs verkligen bra med att vara här! Idag kom hon dessutom hem med Choklad som ifrån Marabou som inte släpps fören typ v22 eller nått. Skoj med nya smaker!

Nej nu ska vi kolla lite tv innan matchen. Hade gött


Denice mys i soffan


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0