6/04

2009-04-06 - 11:32:31

Satt och velade över om jag skulle orka skriva något igår och även fast Coffe uppmuntrade mig hela kvällen så orkade jag inte.
Igår jobbade jag och tro mig det är stressigt! Men åh så kul jag hade! Gick riktigt bra och jag är så nöjd med min insatts. Vi sålde en hel jävla massa och fort gick det. När kolsyran i ölmaskinerna tog slut var det dock tyvärr jag som drabbades på alla 4! Det sprutade öl över hela mig så kändes lagom jobbigt att stå på pendeln sedan efter jobbet och lukta öl och mat..
Kvällen spänderade jag i alla fall hemma hos Coffe som var så gullig och mötte mig vid stationen med bil. Sen käkade vi middag med pia, Thomas, Sara och Kim. Efter det så fick jag äntligen duscha bort jobbet och sedan gå ut på en skön promenad. Sista delen av kvällen körde vi Kim och Sara och efter det kollade vi på tv. Jättelagom söndag måste jag säga!

Idag så har jag inte hunnit så mycket mer än komma hem och fota lite. Pluggat har jag också gjort en del och tänkte försöka göra 1 timme till nu. Klockan är ju trots allt bara 11.28.. Innan klockan 5 ska jag åka till huddinge med Natta också. Lägger upp lite bilder ikväll tänkte jag. Ni kan ju alltid kika förbi denices.bilddagboken.se också.

Nu ska jag plugga klart biologin! Hade gött


Denice njuter av våren



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0