18/04

2009-04-18 - 19:37:17

Ny dag med nya tag.

Igår hade jag samhällsprov som kände förvånansvärt bra! Detta följdes av en håltimme på 4 timmas som kändes totalt värdelöst. Esteten som sedan började var inte rolig för fem öre och ingen lyssnar på någon. Folk verkar bara trötta på allt och förhoppningarna jag hade på ett skönt slut på terminen känns långt bort. Som tur var kunde jag njuta av kvällen då jag träffade Knappe. Tack för en kanon kväll verkligen! Hade jättetrevligt och är extremt glad över att ha lärt känna dig. Han är en underbar människa som bryr sig och har humor. Hur mycket trevligare kan man få det då? Det ända som saknades den kvällen var väll min pöjk, men ibland ska man kanske vara utan varandra. Just nu sitter han i linköping och jag hemma i min säng. 2 timmar ifrån varandra då man egentligen vill vara nära. Jag vet i alla fall att han kommer hem imorgon så är inte alls synd om mig.

Idag har jag varit och köpt nya skor med Pappsi, så ska väll egentligen säga fått nya skor. Vita fina puma blev det då mina svarta Fred Perry inte fanns. Sedan så gjorde jag mig i ordning inför teater musikal med mormor och farmor. Åkte till Oscarsteatern och såg My Fair Lady. Jag vill så gärna få hålla på med sånt någon gång i mitt liv, vet bara inte hur jag ska lyckas. Jag har ju trots allt en helt okej röst och om man frågar många är den mer än helt okej, sen kan jag dansa och skådespela. Frågan är bara hur folk ska få reda på att jag kan. Får blir att köra olika audition, gud vad kul det vore! Jag ska helt enkelt försöka!!

Nu så sitter jag och funderar över middag och ska väll försöka göra någonting utav kvällen. Jo någonting måste göras, hade bra!


Denice med funderingar om musikalartist


Postat av: Coffe

Det fixar du :)

2009-04-20 @ 21:21:42

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0